Üleilmse SABRE finaali jõudis Eesti kampaania “500 Kleiti ja Lipsu”

Uudis 06.03.2024

Maineka rahvusvahelise SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses sel aastal Eesti kampaania kleidi- ja lipsuoksjon “500 Kleiti ja Lipsu”.

SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses kokku 400 kampaaniat, mis valiti välja enam kui 2000 Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tööde hulgast.

Kaasamise, filantroopia ja annetamise kategoorias jõudis finaali heategevuslik algatus “500 Kleiti ja Lipsu”, mis kogub kleitide ja lipsude oksjoni abiga raha Eesti Vähiliidule. Kampaania eesmärk oli koguda 500 teise ringi pidulikku kleiti ja lipsu ja müüa need heategevuse eesmärgil veebioksjonil, kogudes võimalikult suure summa uue hädavajaliku aparaadi ostu toetuseks. Kokku koguti tegelikkuses üle 730 kleidi ja lipsu üle Eesti ja oksjonil müüdi neist üle 600. Kokku koguti oksjoniga üle 44 000 euro.

Lisaks korraldas väike algatuse tiim ka Eesti seni suurima teise ringi pidulike riiete moesõu, kus osales ligi 200 inimest ning mida kajastas suur hulk Eesti meediat. Algatuse tiimi tuumik, mida vedasid Katri Link ja Tiina Rekand, koosnes umbes kaheksast vabatahtlikust ja vabatahtlikest fotograafidest, modellidest ja toetajatest mitmete ettevõtte näol, kes kõik andsid oma panuse kolm kuud kestnud kampaaniasse. Moešõu korraldusele andis suure vabatahtliku panuse Hamburg ja Partnerite vanemkonsultant Teele Koppel ja algatust toetas kogu agentuuri kollektiiv.

Eile, 5. märtsil 2024, teatas Eesti Vähiliit, et tänu ka “500 Kleiti” kampaaniale ongi tomograafi ostuks vajalik raha koos ja tomograafi hange läbi viidud. Eesti äärealade inimestele hakkab tomograaf osutama hädavajalikku tervisekontrolli teenust 2024. aasta teisest poolest.

SABRE auhindadega tunnustatakse kommunikatsiooni- ja turundusalaseid saavutusi brändingu, maine ja kaasamise vallas. Võitjad avalikustatakse SABRE auhindade tseremoonial 17. aprillil Londonis.

Täismahus artikli leiate siit!

Kontaktinfo:
www.cancer.ee
Tel +372 631 1730
E-mail: info@cancer.ee