Lindex annetab 1,2 eurot võitluseks rinnavähiga. Juba 11. aastat on Lindex koos oma klientidega andnud oma panuse võitlusse rinnavähiga. Sel aastal koguti rinnavähiuuringuks 1,2 miljonit eurot (Eestis me kogusime 7573 eurot).

 

Nende 11 aasta jooksul on Lindexi panus kokku olnud 8,1 miljonit. Raha suunatakse peamiselt vähiuuringute toetamiseks, rinnavähi teadlikkuse suurendamiseks ja avalikkuse teadlikkuse suurendamiseks olulistel teemadel. Sel aastal tegi Lindex koostööd Briti disaineri Matthew Williamsoniga ning annetas 10% selle ainulaadse kollektsiooni müügitulust kogumistöö heaks. Suure panuse andis hea tulemuse saavutamisel roosa käevõru ja T-särk, millele on oma autogrammi andnud Briti disainer, samuti selle aasta Roosa Lint, mille kujundasid Helene ja Elsa Billgren, ja mille müügitulu läks tervenisti heategevuseks.” Olen tõepoolest uhke Lindexi ja meie klientide panuse üle võitluses rinnavähiga.

 

Paljud Lindexi töötajad ja meie kliendid on naised, seega on väga meeldiv, et saame midagi naiste heaks teha. See teema on mulle südamelähedane ja moodustab suure osa Lindexi CSR-tööst,” ütleb Lindexi tegevjuht Göran Bille.

 

Lindex Eesti toetab kohalikku vähiliitu.“Eesti Vähiliit on Lindexile südamest tänulik jätkuva toetuse eest. Meil on suur rõõm kuulda, et Lindexi Roosa Lindi kampaaniat saatis taas edu. Eestis diagnoositakse igal aastal ligikaudu 650 rinnavähi esmasjuhtu, kusjuures aasta-aastalt on suurenenud haigusjuhtumite osakaal nooremate naiste hulgas. Seetõttu on Lindexi annetus oluline osa meie rinnavähi ennetustegevuses.“ ütleb Eesti Vähiliidu juhatuse esimees Maie Egipt.